2024–2025 оқу жылы бойынша КГУ ОШ №125 жаратылыстану-ғылыми цикл пәндері бірлестігінің жұмысына талдау МО жұмысы шеңберінде барлығы 6 отырыс өткізілді, оның ішінде 1-і жоспардан тыс – мұғалімдердің күнтізбелік жоспарларына сараптама жүргізу бойынша.
2024–2025 оқу жылы бойынша КГУ ОШ №125 жаратылыстану-ғылыми цикл пәндері бірлестігінің жұмысына талдау
МО жұмысы шеңберінде барлығы 6 отырыс өткізілді, оның ішінде 1-і жоспардан тыс – мұғалімдердің күнтізбелік жоспарларына сараптама жүргізу бойынша. Екі жоспарлы отырыс өткізілді:
МО жұмысының жоспары мен талдауын бекіту бойынша;
ҚР Оқу-ағарту министрлігінің 2024–2025 оқу жылына арналған ИМП материалдарын зерделеу, жаңа технологиялар тақырыбы бойынша әдістемелік кеңеске дайындық.
Жаратылыстану-ғылыми цикл пәндері мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің жоспарына сәйкес келесі міндеттер жүзеге асырылды:
Мұғалімдерді ғылыми-әдістемелік идеялармен таныстыру – тұрақты түрде;
Мұғалімдердің ғылыми-әдістемелік деңгейінің өсуіне, шығармашылық бастамалары мен пәндік құзыреттіліктерін дамытуға ықпал ету – тұрақты түрде;
ЕНЦ пәндерін оқытуда жаңа технологиялар мен тәсілдерді әзірлеуге мектеп әкімшілігі тарапынан қойылатын талаптарды ескере отырып, осы жұмыстарды жүргізу және болашақта лицензиялау – жұмыс үстінде;
Өзіндік білім жетілдіру жоспарлары мен МО отырыстары шеңберінде білім беру саласындағы нормативтік және әдістемелік құжаттарды зерделеу (мысалы: ҚР ОАМИ ИМП материалдары);
ЕНЦ пәндері бойынша білім беру бағдарламаларын вариативтік және деңгейлік ерекшеліктерді ескере отырып іріктеу және құрастыру;
Авторлық бағдарламалар мен әдістемелерді жоспар бойынша зерделеу;
2025 жылдың қаңтарында аралық және қорытынды аттестацияға арналған материалдарды қарастыру – жоспарға сәйкес;
Ішкі мектептік бақылау нәтижелері бойынша ЕНЦ пәндерін оқыту жағдайына талдау жасау және оны педагогикалық кеңесте таныстыру;
ЕНЦ пәндері бойынша өзара сабақтарға қатысу және нәтижелерге өзіндік талдау жасау;
Күрделі тақырыптарды оқыту бойынша әдістемелік шешімдермен таныстыру мақсатында ашық сабақтар ұйымдастыру;
Пәндік стандарттар негізінде білім беру бағдарламаларын меңгеру нәтижелерін бағалаудың бірыңғай талаптарын әзірлеу;
Мұғалімдердің портфолиосын зерделеу арқылы түрлі авторлардың әдістемелік материалдарымен танысу (жеке жұмыс түрінде);
Мұғалімдердің кәсіби өзіндік білім жетілдіру бойынша есептерін МО отырысында және мектептің әдістемелік кеңесінде ұсыну (желтоқсан айында);
Мектепте пәндік апталықты ұйымдастыру және өткізу – жоспарға сәйкес;
Оқушыларды пәндік олимпиадалардың екінші кезеңіне, байқауларға, ойындарға дайындау;
Пән бойынша сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру;
Оқу кабинеттерін жабдықтау және оқу процесіне қажетті көрнекі құралдарды оқу кабинеттеріне қойылатын талаптарға сәйкес келтіру.