«Введение в STEM. Инструменты и методы внедрения междисциплинарного подхода в научные дисциплины»
Кездесудің мақсаты – STEM-білім беру тұжырымдамасымен және оның кеңейтілген форматтарымен – STEAM және STREAM – танысу. Бұл – тез өзгеріп жатқан әлем жағдайында оқытудың инновациялық тәсілдері ретінде қарастырылды.
Семинар «STEM деген не және неге дәл қазір бұл ерекше өзекті?» деген басты сұрақтан басталды. Қатысушыларға дәстүрлі оқыту шеңберінен шығып, білім беруді ғылым, технология, инженерия және математиканы біріктіретін кеңістік ретінде қарастыру ұсынылды – шынайы өмірлік міндеттер, жобалар мен зерттеу қызметі арқылы.
STEM философиясына ерекше назар аударылды: теория үшін емес, білімді тәжірибеде қолдану үшін оқыту. STEM білім беру Оңтүстік Корея, Жапония және Сингапур сияқты білім беру көшбасшысы елдерде басымдыққа айналуының үш басты себебі талқыланды: өмірмен байланысы, болашақ дағдыларын дамыту және оқушылардың мотивациясын арттыру.
STEM-нің кеңейтілген нұсқалары – STEAM (өнер мен дизайнды қосу) және STREAM (оқу, гуманитарлық және этикалық компоненттерді қосу) – ерекше қызығушылық тудырды. Бұл тәсілдер тек білімді оқушыны емес, жан-жақты дамыған, креативті тұлғаны қалыптастыруға бағытталған.
Семинар барысында практикалық мәселелер де талқыланды: қандай пәндерді біріктіру жеңілірек, қиындықтармен қалай күресу керек, және жаңа білім беру үдерісіндегі мұғалімнің рөлі қандай болу керек – дәріс оқитын емес, жобалық жұмыстың тәлімгері мен модераторы ретінде.
Соңында қатысушылар ортақ пікірге келді: STEM – бұл жай ғана сән емес, бұл – қажеттілік. Бұл – балалар зерттеушіге айналатын, ал мектеп болашақтың зертханасына айналатын білім беру жолы.